Gå til innhold

ACER eller Elitegroup


DvX

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg har tenkt å kjøpe meg en bærbar pc og har sett litt rundt på forskjellige nettbutikker. Jeg har funnet ut at jeg enten skal kjøpe en ACER Ferrari eller en Elitegroup G556 D2000.

 

Så jeg håper det er noen av dere som her litt mere peiling på bærbare pc`er og kan hjelpe meg å finne ut hvilken av maskinene som er best.

 

Du kan få info om begge maskinene på www.multicom.no

Endret av DvX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

snorreh: Jeg ser jo at du har gjort en del oppgraderinger på din PC, bestilte du alt fra samme plass? Har sjekket rundt på netbutikker, men siden jeg ikke kan så mye om oppgradering av bærbare pc`er så lurte jeg på hvor du bestilte fra..? Fikk du med oparetivsystem eller annen programvare?

Lenke til kommentar
Det er Acer og IKKE Netshop som tilbyr extended warranty, alle Acer forhandlere selger 3 års garanti...

Bærbar med desktop prosessor har jeg aldri skjønt vitsen med men jeg tror jeg ville fulgt rådene til snorreh her.

Stemmer det, Netshop selger bare en pakke utenom som Acer tar seg av etterpå. Acer Ferrari 3200 har da vitterlig ikke noen desktop prosessor, den benytter seg av en low-power Mobile Athlon 64 2800+ prosessor, bare så det er helt klart :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...