Gå til innhold

mixer og forsterker


Anbefalte innlegg

Trenger en liten mixer og forsterkere.

Mixeren må ha minst 5 stereo innganger (evt 10 mono), og minst 1 stereo monitor utgang, samt 1 stereo opptakk utgang.

(2 mono monitor utganger kan brukes dersom det er mulig å sette L/R av stereo inn til hver sin monitor.)

Mixeren kan gjerne ha innebygget forsterker. Hvis ikke trenger jeg også forsterker(e). Trenger ikke mye effekt. Skal spille i lite rom.

 

Trenger ingen fansy kontroller / effekter.

Har ikke tenkt å legge mye kr. i dette prosjektet. Målet er brukbart utstyr til lavest mulig pris.

 

Noen forslag?

Linker?

Har sett litt hos ljudia og procom - de eneste netbutikkene jeg vet om for slikt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en Behringer PMH1000 Europower burde gjøre susen

 

"Mikser, klang, EQ og forsterker i ett. 2 x 300 watt i 4 ohm. 1 x 600 watt i 8 ohm bridge. Kan kjøres i 3 forskjellige modus (Main L + Main R, Monitor + Main, Main mode bridge). 4 (6) mik innganger på XLR. 4 stereo kanaler. Insert på mik innganger. 3 bånds EQ på monokanaler. 3 bånds EQ på stereokanaler. 7 bånds grafisk master EQ med FBQ (Feedback Detection). +48V fantomspenning. 2 aux (1 pre/1 post). 24-bit effektprosessor. XPQ surround effekt. Voice canceller effekt. Tape inn/ut på RCA. Kontrollrom og hodetelefon-utganger. Mål (H x B x L): 122 x 390 x 425 mm. Vekt: 7 kg."

Lenke til kommentar

Behringer er helt greit.....

Til proffbruk blir det utklassa av f.eks Midas miksere til 100k, men skal du ha en liten og grei mikser med de vanligste funksjonene så er Behringer et glimrende valg....

Har brukt endel forskjellige miksere og en av de som jeg faktisk har blitt positivt overaska over kommer fra Behringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...