Gå til innhold

Final Fantasy XI Online; er du med?

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får ikke registrert meg. Credit Card declined sier det... Enda jeg VET at kortet ikke er tomt eller sperra. Hva gjorde dere for å omgå dette problemet? Hva skrev dere på "county", og hvordan satte dere opp postnummeret (det er to ruter med en bindrestrek i mellom, amerikansk format). Er jo HELT teit at spillet selges i Norge, men ikke kan brukes av folk som bor utenfor statene??? Takker for all hjelp!

Simen

Skrevet

Simen:

Du har tydeligvis kjøpt den amrikanske versjonen. Her kan du ikke velge Norge som addresse land. Hvorfor norske butikker selger dette er rimelig teit, ja. Hvorfor du blir declined vet jeg ikke. Sorry. Jeg kjøpte samme versjon men stoppet spillinga da jeg måtte stikke inn til førstegangstjeneste i august. Når jeg regga meg første gang fant jeg en amrikansk addresse på google. Brukte jo mitt VISA kort, men en falsk addresse. Brukte New York sin post kode.

PS: Det ER kommet europeisk versjon av spillet. Da får du med begge exp pakkene som er kommet også. Jeg bestilte den pakka på play.com for 300 spenn og den venter på meg hjemme. Jule permen i år gleder jeg meg til :thumbup:

Note: Hvilken internett tilkobling du har spiller INGEN rolle. Square Enix har "cappa" (det vil si begrenset det) til 56k hastigehet. Er likt for alle. Eksempel: Ola med 1mbit linje vil ikke kunne kjøre det noe bedre enn han med 56k. Det finnes ikke lag. Net kodinga er helt genial. At serverne er i USA og du i Norge har heller ingenting å si.

Skrevet

jess, er med ja :)

Holder til på Hades, var på Cerberus før..

Neero er char navnet mitt.

Er så utrolig mange servere, også blir man slengt ut på en random en når man lager seg en character. Er små muligheter at andre her er på samme server :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...