Luren Skrevet 12. mai 2002 Skrevet 12. mai 2002 Er det forskjell mellom lydkorta når man for eksempel spiller cs ? Jeg har et sblive 5.1! kort, men når jeg camper :smile: hører jeg lyder overalt, uansett om jeg har headphones eller vanlige speakere. Det er veldig lite MER lyd i venstre høyttaler vis det kommer en fyr ifra venstre sida for å si det slik. Er det store forskjeller i lydkortheadphones på dette området?
Egil.B Skrevet 12. mai 2002 Skrevet 12. mai 2002 det kommer jo an på hvilket spill du spiller. CS er jo bygd på Half-Life,og jeg tviler at det støtter 3d og surround-lyd...
nekroz Skrevet 23. juni 2002 Skrevet 23. juni 2002 CS støtta eax iallefall. s_eax 1 detta e instillingane mine : // --------------- | s_settings | --------------- s_automax_distance "30.0" s_automin_distance "2.0" s_bloat "2" s_distance "60" s_eax "0.000000" // EAX on(1)/off(0) s_geometry "0" s_leafnum "0" s_max_distance "1000.0" s_min_distance "8.0" s_numpolys "200" s_polykeep "0" s_polysize "0" s_refdelay "4" s_refgain "0.4" s_reflect "0" s_reverb "0" s_rolloff "1.0" s_usepvs "0" s_verbwet "0.25" lim inn i config.cfg i cstrike mappa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå