Petergutten Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Ok....her er saken: Jeg er ny bruker av Sims2 Når jeg skal lage familien min (som består av meg, min kone og 3 barn) så begynte jeg med å lage meg og min datter. Deretter lagret jeg og gikk å la meg. Når jeg nå ksal fortsette med å lage mine sønner og min kone i samme familie.....hvordan "adder" jeg familiemedlemmer i en eksisterende. Noen forslag?
Bluebeans Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Tror ikke man kan redigere en familie som allerede eksisterer.
Petergutten Skrevet 23. september 2004 Forfatter Skrevet 23. september 2004 hmmmm....det var noe skit....jeg som har 3 (!!!!) unger.....tar lang tid å lage alle Men...hva om jeg vil anlegge skjegg eller noe da, og ikke har gjort dette når jeg etablerer familien....eller om jeg vil endre utseende etterhvert....?
ebso86 Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 tror det finnes editorer/modder som kan fikse dette for deg
Laserlasse Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 hmmmm....det var noe skit....jeg som har 3 (!!!!) unger.....tar lang tid å lage alle Men...hva om jeg vil anlegge skjegg eller noe da, og ikke har gjort dette når jeg etablerer familien....eller om jeg vil endre utseende etterhvert....? Du kan gjøre noen endringer i utseende på simmene etter du er ferdig å lage dem. Hvis du kjhøper et speil til huset, og bruker dette, kan du bruke et valg som heter "alter appearance" eller noe sånt, da kan du ordnesminke, få skjegg etc.
Algron Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Kjøp et speil og trykk på bytt utsende eller noe lignende!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå