brusher11 Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Når jeg prøver å slette visse napper og filer på maskinen får jeg opp følgende melding: Disken er ikke formattert Disketten i stasjon F er ikke formattert. Vil du formattere den nå? Stasjon f: er en partisjon på en av harddiskene mine. Hva kan det være og hva kan jeg gjøre? Tusen takk!
ThomasF Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 (endret) . Err leste litt for fort gjennom meldingen.. Men har du brukt stasjon F før eller er det en helt ny partisjon? Hvis den ikke har vært i bruk før må du formatere den før den kan tas i bruk. Endret 23. september 2004 av ThomasF
ivanp Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Nye partisjoner må nok formateres ved 1 gangsbruk slik som ThomasF sier :!:
brusher11 Skrevet 23. september 2004 Forfatter Skrevet 23. september 2004 Takk for svar, men... partisjon f: er overhodet ikke en ny partisjon, og har vært formattert et par ganger allerede. Problemet er at denne meldingen kommer når jeg prøver å åpne eller å slette visse mapper, f.eks. en albummappe med en viss artist. Noe annet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå