Gå til innhold

Harddisk - Priser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøv

datorbutiken.com/no

 

eller

psdata.no

 

eller

komplett.no

 

Er noen av de billigste web-shopza i allfall, poke littegranne rundt og sjekke priser kanskje?

 

Lykke til!

 

 

Ps. Anbefaler Maxor DiamondMax Plus 60-serien, gode stabile harddisker. Hva enn du gjør, ligg unna IBM pga høy feilrate og generelle stabilitetsproblemer. Alle opplever ikke dette, men men mange, deriblant meg har gjort det...

Lenke til kommentar

D_KILLAH: 60 GXP-serien er oxo til hodebry for mange. Jeg har hatt 2 stk som har fucka ;-( - flere kompiser av meg har også hatt 1-2 stk, forskjellig størelse og altingen og hatt masse trouble med dem. De er rett og slett ikke "gode". Er masse snakk om også 60 GXP-serien på nettet, bare leit litt. Bla. storagreview.com på forumet der. Da jeg reklamerte på min første 60 GXP hos komplett, hørte jeg fyren bak disken mumle "ikke enda en...". Syns det taler for seg selv!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

er en grunn til at Hardware.no har en "Prisguide" side og en "Webshoper" side. tror du bør se litt der. anbefaler DiamondMax HDen og Barracuda og Caviar. ville tatt en Barracuda tror jeg. Ikke da Deskstar (IBM), den bråker jo noe grusomt! syns selv billigste og beste plassen må vere http://www.datorbutiken.no (30 kroner tillegg i prisen pga. utenlandsavgift).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...