02runner Skrevet 20. september 2004 Skrevet 20. september 2004 Jeg har gjort et forsøk på å koble 2 maskiner opp via en Jensen-ruter og et topcom explorer-modem fra Telenor. Jeg vet at det er en innebygget ruterfunksjon på dette modemet, så jeg gikk inn og slo av denne(tror det var via quick connection) og så <enable bridge>. Dette er vel og bra, men når jeg lagrer innstillingene og rebooter modemet så står den forbaskete brua på disablet igjen. Jeg forsøkte 3 ganger å enable, men den bare spratt tilbake igjen. Er det noen som vet om noen andre innstillinger som også må legges inn for at det forbaskede modemet skal oppføre seg som KUN modem? Det er ikke noe ellers i veien med modemet for jeg kommer meg på nett på én maskin hvis jeg driter i Jensen-ruteren og legger inn brukernavn og passord via PPPoE i Topcom-modemet. Telenor burde da i det minste legge ved en bruksanvisning.
fizzman Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 http://www.online.no/kundeservice/veiledni...-som-modem.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå