-Teddy- Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Prøv det jeg sa, legg på en klo og få den i farger, og plz ikke svart bakgrund? Du kan skrive med fonts også vettu, skriftstørrelse 8 Slipper du å skrive for hånd
Sigga Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Kan du ikke bare mekke en Wally guide?? Eller har du en?
-Teddy- Skrevet 21. september 2004 Skrevet 21. september 2004 Jeg? Lage wally guide? Hmmm... Jeg er jo ingen mester i wally akkurat da, bare vet litt hvordan det brukes. Brukte bare paint til taggen min, brukte ingen av effektene i wally. Hvis det er behov for det så kan jeg jo kanskje skrive hvordan det funker. Men folk kan vel bruke wally? Eller?
XxClawxX Skrevet 22. september 2004 Forfatter Skrevet 22. september 2004 Kan du ikke bare mekke en Wally guide?? Eller har du en? Se her du. Her lærte jeg hvordan man lager tag/spraypaint. http://games.swiftdsl.com.au/archive/index.php/t-2015.html
Sigga Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Men no er det vel ikke mye vits lenger...I den nye Steam Updaten har de fjenet alt slikt.
XxClawxX Skrevet 24. september 2004 Forfatter Skrevet 24. september 2004 Men no er det vel ikke mye vits lenger...I den nye Steam Updaten har de fjenet alt slikt. Når kommer den updaten da ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå