Gjest mafister Skrevet 9. mai 2002 Skrevet 9. mai 2002 jeg har et stort problem . jeg har fått netbus på maskinen min og jeg lurer på hvilken program som er best for å få fjernet det svar fort
Gjest mafister Skrevet 10. mai 2002 Skrevet 10. mai 2002 ja selvfølgelig , men den finner ikke noe . men jeg får stadig vekk beskjed om at noen prøver å koble seg på av norton internet security . jeg har gjort noen undersøkelser og har gått i regedit og funnet en fil som jeg ikke er helt sikker på . loadcfg32.exe jeg synes å ha lest at den syndebukken hjelpe tilbake så fort som mulig
jallajalla Skrevet 10. mai 2002 Skrevet 10. mai 2002 1) user Regedit to remove the loadcfg32.exe from HKLMSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionRun and maybe HKLMSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVersionRunOnce 2) reboot 3) delete c:windowssystemloadcfg32.Exe
Gjest mafister Skrevet 10. mai 2002 Skrevet 10. mai 2002 er det seriøst at loadcfg er syndebukk for jeg vil ikke at dere tuller nå og fucker opp maskinen min
BBC Skrevet 10. mai 2002 Skrevet 10. mai 2002 Ikke noe tull... http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=28592&forum=25
Lurifaksen Skrevet 10. mai 2002 Skrevet 10. mai 2002 for å fjerne netbus, kan du ganske enkelt bruke et program som heter "netbuster"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå