Gå til innhold

Hvem her har testet Beyerdynamics?


Anbefalte innlegg

Hepp.

Ser at Beyerdynamics blir nevt oftere og oftere her på forumet, og har intrykk av at det er gode headset..

Men hvor mange av dere her er det som har prøvd Beyerdynamics???

(Ingen butikker i Bergen som har de, og lurer jo på om det er det samme overalt. Eller om det bare er i Oslo at de finns?)

 

Rez, jakke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, jeg har prøvd alle faktisk. :p

Og eier selv disse: DT231, DT531, DT770 Pro og DT880.

 

Beyerdynamic er tysk, og lagde verdens første dynamiske hodetelefon i 1937. De var også de første som lagde en lukket hodetelefon, jeg mener dette var på 70-tallet en gang.

Hodetelefonene deres blir mest brukt i lydstudioer, scenejobbing, kringkasting og slikt. De har dessverre ikke vært så kjent blant vanlige privatbrukere.

 

Jeg liker Beyers lydfilosofi veldig godt, den heller mot det varme og behagelige, men allikevel med flust av detaljer og morsom bass.

 

Beyer lager også deilige puter som ligger mot skallen, som oftest myk velur. Digg.

Sakene deres er også bygd utrolig solid. Jeg mistenker DT770 for å være skuddsikker, men har ikke testa enda. ;)

 

Sammen med Sennheiser HD555, mener jeg at Beyer DT231 er det beste du kan kjøpe i klassen under 1.000,-.

 

Det er ikke så mange butikker som har dem, men jeg har sett dem hos Spaceworld. Også Absolute Hifi på Økernsenteret har noen få.

Det er kanskje lurere å søke litt på Produktguiden her på HW.no.

 

Du får bare spørre om det er noe spesielt du lurer på. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...