Gå til innhold

WC3 og TFT

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg lurte på hvor det mest rimelige stedet jeg kan få kjøpt Warcraft III RoC og The Frozen Throne er? Hvor de koster minst. Og for å spille TFT på battle.net, må jeg ha original RoC CD Key da?

Kos og Klem :!:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp deg TFT og last/lån RoC fra en kamerat eller fra nettet, da kan du spille RoC med TFT cd'en på LAN og single player osv, så spiller du TFT på nettet (er ingen som spiller RoC på nett lengre)

Skrevet

Tror du må ha valid cd key til roc også hvis du skal spille tft over bnet.

Mener å huske jeg og en kompis prøvde en gang, han kjøpte tft og lånte roc fra meg, men når jeg spilla fikk han bare key in use :p

Skrevet

Takk for hjelp.

Jeg så at de solgte TFT for 279,- på gamesmix.com og spiderman.no. Men jeg skal sjekke ut elkjøp og lefdal i morgen.

Men hvis jeg bestiller fra play.com vil det ikke bli en del i porto og toll også?

Da hadde det jo blitt ganske rimelig med RoC til 120,- og TFT til 279,- om ikke porto\toll blir så mye fra play.com :)

(Ja, jeg skal spille på battle.net. For tiden låner jeg en kamerat sin CD key, men han ville ha den for seg selv igjen) ;)

Skrevet
Gjelder 0,- i frakt til utlandet da?

Ja. Alt under 200 kroner slipper du å betale toll på, og ALLE dvd'er, spill og CD'er har gratis frakt. Til Norge også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...