Gå til innhold

Hva synes du om fusjonen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, hvis resultatet er konkuranse skjerpings mellom Dell og HPQ. Så er det bra! Bra er det også hvis HPQ satser på flere AMD-baserte plattformer, slik at konkurransen øker også på dette feltet. Uansett ser jeg utfallet som en fordel for oss forbrukere.

Lenke til kommentar

Det viser seg at HPs flaggskip Omnibook dør ut fra markedet. Det samme gjelder også de fleste desktop-PC-er som i kort tid fremover selges som HP konsoller.

 

Det betyr at det Compaq Evolution o.a får mer tyngde i markedet. Compaq er svært flinke på design mens innmaten er ikke akkurat billig.

 

Så vi får håpe at Compaq feirer fusjonen med god konkurransebetinget vett!

Lenke til kommentar

Jeg har alltid likt Compaq bedre enn HP, særlig når jeg fikk leve med en M300 eller hva den noe gammle men utrolig tynne og godt byggde pc'en nå het i en uke på lang tur. Compaq kan det med profesjonelle pc'er men jeg liker ikke de plastik dingsene som de selger til konsumenter. Der har HP teken. Derfor mener jeg at Compaq kunne være bedfrits delen og HP konsument delen, selv om de to merkene når det kom nye modeller måtte dele mere komponenter ol ettervhert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...