Gisle Skrevet 8. mai 2002 Skrevet 8. mai 2002 Dere, dette svaret har jeg fått 2 ganger de siste dagene fra Telenor på mail. Les igjennom det , så forstår dere mer om hva det dreier seg om. Jeg har lagt inn noen haker der jeg kommenterer senere: Hei, Prisstruktur på våre tjenester fastsettes av vår markedsavdeling(1), det er dette vi i kundeservice forholder oss til. Per dato foreligger det ingen konkrete planer om prising på ADSL utover hva som allerede er kommunisert ut i markedet. Telenor Plus som internettilbyder, må på den annen side til enhver tid forholde seg til markedet og (2)søker selvsagt kontinuerlig nye måter å øke kostnadseffektivitet. Det er imidlertid ikke tatt noen beslutning på å endre prisene på ADSL. Vurdering av pris er en kontinuerlig prosess som ses i sammenheng med kostnadsbildet og produktutvikling på ADSL.(3) Hvis en eventuell avgjørelse tas, så vil kundene i følge vilkårene få skriftlig varsel to måneder i forkant. Kunder som har bindingstid vil i bindingstiden ikke bli berørt av en eventuell prisøkning.(4) -- Med vennlig hilsen, Ånen Brimsøe Telenor Plus, Kundeservice (1) Jaha ... øhhh .... hva med økonomiavdelingen da? (2) Hadde de forholdt seg til matkedet .... hadde Telenor ADSL 1024/640 vert enerådene i Norge ... og kosta 199,- i måneden! (3) Hvilke produktUTVIKLING?? Ikke fan om det eksisterer produktUTVIKLING på ADSL. (4) Når bindingstiden er over ... bytt til NextGenTel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå