selurdog Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 (endret) Setter sammen gamle deler til en pc som sønnen min kan ha på rommet sitt. Men jeg møter på problemer. Når jeg skrur på maskinen kan jeg høre lyder (at den "teller opp") men det kommer ikke noe skjermbilde. Skjermkortet virker, så det er ikke det det er noe galt med. Noen som har tips til hva som kan være galt, eller hva jeg bør prøve ut? m.v.h *selurdog* Endret 11. september 2004 av Afseth
Xander^ Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 (endret) Du burde prøve å poste litt info om hva som er i kassa di Velkommen til forumet Endret 11. september 2004 av Xander^
selurdog Skrevet 11. september 2004 Forfatter Skrevet 11. september 2004 (endret) HK: Epox 6-vba (Socket 1) CPU: Husker ikke merke, og orker ikke åpne. 600 mhz. HD: 20 gb WD SK: Geforce 2mx RAM: 128mb sdram Apacer Ikke det aller nyeste, men greit nok til hans bruk. Endret 11. september 2004 av selurdog
Spragleknas Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Prøv clear CMOS ... men aner at noe er defekt.....
Shitkaka Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 det har hent med meg og, då var det rammen som ikke passet te hket, så det kan hende det er noe som ikke passer sammen med dei andre spesifikasjonane!
Black Star Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 Fryktelig dårlig emnefelt. Forandres (bruk fantasien neste gang). Og unngå bumping. De aktuelle poster slettes.
Shitkaka Skrevet 13. september 2004 Skrevet 13. september 2004 restarta biosen, då tar du enten ut batteriet på hovedkortet eller så tar du utav pinèn som er på hovedkortet, det står sikkert noe om det i manuelen til hovedkortet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå