brsseb Skrevet 8. mai 2002 Skrevet 8. mai 2002 Heian Nettopp skaffet meg en joystick fra Thrustmaster og de bruker som noen vet Thrustmapper 3 som et felles program/driver-set for alle sine kontrollere. Har en Afterburner 2 (HOTAS- wannabe) og Thrustmapper 3.10. Det programmet skal som sagt automatisk starte riktig program-scheme når en starter et bestemt spill, f.eks Combat Flight Simulator. Har programmert noen knapper i programmet og startet CFS. Men bare aksens funker, ingen av knappene på stikken funker slik som jeg har programmert i Thrustmapper. Skjønner ikke hvorfor, programmet sier at han har aktivert scheme når CFS starter. Funker ikke i andre spill heller, Hjelp
brsseb Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Skrevet 8. mai 2002 PS: Mine Specs: AMD T-Bird 1,2GHz, 512 MB RAM, GeForce3Ti200 og Windows XP med DirectX 8.
brsseb Skrevet 8. mai 2002 Forfatter Skrevet 8. mai 2002 Quote: Den 2002-05-08 14:44, Knuty skrev:Tre identiske tråder er litt drøyt vel..? Ka for noe? 3 tråder? Lagde bare èn eg, så vidt eg vet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå