Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

sliter med bittorrent


Anbefalte innlegg

Hei.

 

er veldig ny på adsl siden, fikk adsl fra firstmile for en stund siden. og har fått opp dc++ (tror jeg da). funker ihvertfall, men sliter med torrent greiene..

har zyxel router 650, og zyxel tråløst nettverk med usb "motaker" på min pc og internt kort på fattern sin pc.

 

 

har åpnet porter til min ip adresse på den konfig siden for routeren, sånn som jeg gjorde med dc++. men det er en ting torrent ikke har som dc++ har. på den setupen på dc++ kan du skrive inn den ip adressen for routeren eller hva det nå er, vet ikke helt hva slags ip det er, men det er ikke den ipen min som skal stå i den ip sloten på dc++, men sånn er det jo ikke med torrent...og har kjørt en port test som jeg fant på forumet til :wee:.com der jeg prøver og laste ned med torrent. og fikk statusen at bittorrent is good to go. men funker ikke for det, har ikke på software firewall, men kan det være ett eller annet med det tråløse nettverket som sperrer, eller hva kan det være, jeg for gult lys på :wee: når jeg laster ned men det blir ikke grønt. tror jeg fikk med meg alt nå, litt rotete beskrivd men, det for gå, er det noen som kan hjelpe meg med dette?????

 

 

ser ikke ut som adressen vil syntes, men det er en side som du kan bruke torrent på der hvor det er smileys

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...