Gå til innhold

Geil Ultra Platinum Vs. OCZ Gold E.L.

Caliber

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. Lurte på om noen har noen formeninger om hvordan mine nåværende geil-brikker, Ultra Platinum pc4000 yter mot OCZ's konkurrent, Gold E.L.. Hvis dere mener det er noen andre brikker som burde taes med i sammenligningen, fra OCZ, Geil eller andre produsenter, så kom med det! ;)

*EDIT* Fikset linken

Endret av Caliber
Videoannonse
Annonse
Skrevet

* Denne serien fra OCZ (Gold-serien) er spesielt beregnet for bruk på hovedkort med i865 eller i875 chipset, og har en ekstrem ytelse på disse kortene. Om du har ett annet system (f.eks. AMD eller andre chipset for Intel) anbefaler vi at man i stedet kjøper brikker fra andre OCZ-serier, f.eks. Platinum- eller EL DDR-serien.

tatt fra netshop

Skrevet

Siden linken ikke virket skrev jeg heller hvilke brikker jeg har, nemlig geil ultra platinum pc4000. Jeg er den stolte eier av et p4-system basert på i875p-chipsettet (som man kan lese i min profil), og nettopp derfor valgte jeg å sammenligne med nettopp disse ocz-brikkene.

Det er ikke et spørsmål om hvilke dere ville kjøpt, men hva ytelsesforskjellen er mellom disse to brikkene, spesiellt med tanke på overklokking. Jeg er som sagt selv eier av gei-brikkene, men hvis jeg får en god pris for de bytter jeg kanskje.

Så, noen som kan utdype mer om denne saken? :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...