!KO! Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Vær gang jeg starter Vice city så restarter pcen seg automatisk. har prøvd å bytta ram og flasha bios inge av delene hjelper. Noen som har peling på hva dette kan være ? Kan det være Windows det er noe galt med ? kanskje formatere.... Takker for svar
lerun Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Får å finne ut om det er noe feil med ram kombinasjonen din kan du laste ned Memtest lage en boot CD el. disk. Boot så på programmet og kjør det noen runder for å se om du får feil.... Lerun
!KO! Skrevet 6. september 2004 Forfatter Skrevet 6. september 2004 (endret) Får å finne ut om det er noe feil med ram kombinasjonen din kan du laste ned Memtest lage en boot CD el. disk. Boot så på programmet og kjør det noen runder for å se om du får feil.... Lerun Fikk ikke det til å funke, ville ikke installere seg Men før så hadde jeg ikke problemer med det. Tror dette skjedde etter jeg flasha biosen første gangen men vet ikke åssen jeg skal få meg tilbake til den gamle, lagra ikke noe backup eller noe. Endret 6. september 2004 av !KO!
lerun Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Du skal ikke installere det, må lage en boot disk og kopiere memtest programmet til den. Så er det bare å sette i bios at disket driven skal være den første enheten den booter på. Med disken i og boot, skal man komme automatisk inn i progget. Etter flash av bios kan det være at minne timingsene dine har blitt feil. Memtest gir en indikasjon hvis minnet ditt har problem med noe.... Lerun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå