Gå til innhold

Neste Star Fox lages av Namco?!


Fro

Anbefalte innlegg

http://no.gamereactor.net/news/index.asp?NewsID=4667

 

Hmmm... Det virker som Rare og Nintendo ikke er beste venner for tiden. Dette er rykter, men jeg ser det ikke som usannsynelig at det er sant. Vi har fått ganske mange indikasjoner på det! Når jeg ser denne nyheten så ser jeg det som mer realistiskt at Rare har blitt kjøpt av MS... Blir spennende og se på E3.

 

Bra at GameCube får beholde sin kjære Star Fox i hvert fall, uansett!! :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det spillet som Namco og Nintendo arbeider med er helt forskjellig fra det Rare holder med. Rare lager et Zelda lignede spill med Star Fox figurer, og Namco og Nintendo holder på med et tradisjonelt Star Fox spill lik SNES/N64 versjonene (etter ryktene).

 

Og selv om Rare lager Xbox spill så betyr det ikke at de har blitt kjøpt opp av M$, de kan ha blitt uavhengige.

Lenke til kommentar

Det er mer sannsynlig at Rare har blitt kjøpt opp av Activision, i alle fall delvis. Dette betyr at Rare vil fremdeles kunne gi ut spill som Donkey Kong Racing og Star Fox til Gamecube, men kanskje Perfect Dark og Banjo-Threeie vil komme til alle konsollene.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-07 13:49, Roamer skrev:

Det er mer sannsynlig at Rare har blitt kjøpt opp av Activision, i alle fall delvis. Dette betyr at Rare vil fremdeles kunne gi ut spill som Donkey Kong Racing og Star Fox til Gamecube, men kanskje Perfect Dark og Banjo-Threeie vil komme til alle konsollene.



 

Problemet er bare at Nintendo eier rettighetene på Perfect Dark, så hvis det kommer til alle konsoller eller blir PS2 exlusive så må de forandre på navnet og personene i spillet.

 

Det spillet Rare holder på med nå, Star Fox er GC exlusive.

 

Det andre Kameo kan godt bli kastet ut av vinduet, ser kjipt ut spør du meg...

 

Fyfaen, noen som har sett screens av TransWorld Snowboarding? OMFG, det kommer til Xbox, beste Xbox spillet grafikkmessig til dags dato. http://xboxpix.com/transworld-snowboarding.html Se der... FyF, har ikke ord, nå begynner det å nærme seg fotorealistisk...

 

Gleder meg til så mange spill dette året. Konsoll krig er digg :wink:

 

Snakk om mange bra spill til GC og Xbox i år...

 

Transworld Snowboarding kommer Sep 2002 på NTSC, jeg skal ha det dagen det kommer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...