Steinar2k Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Hvor mye bedre er socket 939 enn socket 754 ? Hva er forskjellene??
sub1343 Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 doble minnekanaler er forskjellen på s754 og s939
Steinar2k Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Thx for svar ;-P Vurderer de to opp i mot hverandre nå skjønner du ;P
Greez Skrevet 6. september 2004 Forfatter Skrevet 6. september 2004 Trur jeg går får Msi kortet med nforce3 250gb. Men kan fortsatt ta imot erfaringer, anbefalinger osv... Jeg har det kortet selv, og er veldig fornøyd. Har ikke møtt på noen problemer ennå. Noe spes du lurer på om kortet? bare spør.. Siden du har det hovedkortet jeg skal kjøpe..så har jeg et par spm. Er det bra til å overklokke? (vis ja(er det stabilt?) Hva er med i eska når du kjøper den(programmer o.l)?
Kukkikano Skrevet 6. september 2004 Skrevet 6. september 2004 Trur jeg går får Msi kortet med nforce3 250gb. Men kan fortsatt ta imot erfaringer, anbefalinger osv... Jeg har det kortet selv, og er veldig fornøyd. Har ikke møtt på noen problemer ennå. Noe spes du lurer på om kortet? bare spør.. Siden du har det hovedkortet jeg skal kjøpe..så har jeg et par spm. Er det bra til å overklokke? (vis ja(er det stabilt?) Hva er med i eska når du kjøper den(programmer o.l)? Jeg har ikke testa å overklokke kortet ennå(har ikke hatt tid til det ennå), men har lest noen tester av kortet at det skal være bra på overklokking. Det var ikke så mye programmer som fulgte med, mest utility-progs, men det fulgte med et antivirus program, Trend PC-cillin 2004. Av andre ting så fulgte det med: 1stk wireless card /m antenne 1stk rund Pata kabel 1stk rund diskett kabel 2stk Sata kabel 1stk usb brakett
Greez Skrevet 6. september 2004 Forfatter Skrevet 6. september 2004 Trur jeg går får Msi kortet med nforce3 250gb. Men kan fortsatt ta imot erfaringer, anbefalinger osv... Jeg har det kortet selv, og er veldig fornøyd. Har ikke møtt på noen problemer ennå. Noe spes du lurer på om kortet? bare spør.. Siden du har det hovedkortet jeg skal kjøpe..så har jeg et par spm. Er det bra til å overklokke? (vis ja(er det stabilt?) Hva er med i eska når du kjøper den(programmer o.l)? Jeg har ikke testa å overklokke kortet ennå(har ikke hatt tid til det ennå), men har lest noen tester av kortet at det skal være bra på overklokking. Det var ikke så mye programmer som fulgte med, mest utility-progs, men det fulgte med et antivirus program, Trend PC-cillin 2004. Av andre ting så fulgte det med: 1stk wireless card /m antenne 1stk rund Pata kabel 1stk rund diskett kabel 2stk Sata kabel 1stk usb brakett Takk! Ble litt klokkere...nå.
Greez Skrevet 6. september 2004 Forfatter Skrevet 6. september 2004 Tenkte å føye med dette i den tråden her..Har ikke så lyst til å lage en ny tråd. Vil dette passe *perfekt* sammen? hovedkort cpu minne Vil dette bli et bra overklokking\spill system? Eller bør jeg bytte ut ramen med dette settet som har stramere timings? Takker veldig for svar! Har bestemt meg får å bestille imora
Greez Skrevet 6. september 2004 Forfatter Skrevet 6. september 2004 (endret) Noen som vet noe om et slik oppsett? Beklager bumpingen , men skal bestille imora... Endret 6. september 2004 av Greez
Digitize Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Tenkte å føye med dette i den tråden her..Har ikke så lyst til å lage en ny tråd. Vil dette passe *perfekt* sammen? hovedkort cpu minne Vil dette bli et bra overklokking\spill system? Eller bør jeg bytte ut ramen med dette settet som har stramere timings? Takker veldig for svar! Har bestemt meg får å bestille imora Det oppsettet der passer helt perfekt til gaming ja ! Selv ville jeg gått for XL ram'enfor bedre timings (jeg kjører selv XL Pro).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå