{TRiAL} Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Som dere ser i topicen så sliter jeg med og få sett noen filmer. Har lagt inn codec pakke og burde vel ha det jeg skulle trenge inne, trodde jeg. Og finner ikke den codec'en på m$ sin side heller. Men får denne "koden" og jeg kan søke på nettet med E06D802B-DB46-11CF-B4D1-00805F6CBBEA. Men har ikke blitt så mye rikere på det. Noen som har vært borti samma problemet eller som har noen idéer så er det bare og komme med dem
lenny^^ Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Du må sikkert bare finna nokon fleir codecer då.
Znoken Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Prøv klite codec...Søk på google og du finner den...
{TRiAL} Skrevet 4. september 2004 Forfatter Skrevet 4. september 2004 lenny^^ nei sier du det?? akkurat det viste jeg fra før av. Znoken, kliten codec er den jeg har installert. Så jeg kan ihvertfall ikke komme på noen codecer som jeg kan mangle
Znoken Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 (endret) Er du sikker på at du har den siste versonen av Klite ....Du kan jo f.eks prøve denne for og se om den hjelper... Den siste versonen av Klite codec pack er 2.27 mener jeg.... Endret 4. september 2004 av Znoken
Rockmann Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 installer VLC Media Player www.videolan.org
{TRiAL} Skrevet 4. september 2004 Forfatter Skrevet 4. september 2004 Mener ganske sikkert at det er den siste ja. Gspot ligger også i klite pakka, så har testa med den....Men den viser ikke info på mpeg filer
Denethor Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Har du prøvd med andre video-avspelarar ? Som Rockmann seier, VLC er svært godt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå