Christahh Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 (endret) hei! nå har det seg sånn at jeg skal oppgradere min DELL Dimension 4550 (Tror jeg da) men jeg har et lite problem, finner ikke ut hva slags hovedkort som sitter i. har prøv AIDA32, Enhetsbehandling og sett på det. finner ikke ut hvilket det er:/ noen som har peil? er kinda stinky når det kommer til PC liksom det jeg skal oppgradere er ram og skjermkort btw tenker på et Sapphire radeon 9800 Atlantis PRO og en TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Kit w/two matched PC3200 CL2.5 DDRs sånn pakke Endret 3. september 2004 av Christahh
FosFat Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 (endret) Sånn at du vet det: Dell lager sine egne hovedkort noe som ikke egner seg så bra til oppgradering osv. Satt her om dagen inn en pc3200 twinMOS 512mb brikke, og det som skjedde var at dataen sto i 10 sekunder (svart skjerm), så begynte det å lukte svidd! Heldigvis fikk jeg skrudd maskinen av tidsnok så det skjedde ikke noe. Fant i etterkant ut at pc3200 var litt _vel_ for mye for mitt HK Edit: har selv en Dimension 4400 Endret 3. september 2004 av FosFat
Christahh Skrevet 3. september 2004 Forfatter Skrevet 3. september 2004 okei, da vet jeg det takk for hjelp ble til at jeg kjøper nytt hk, så er jeg på den sikre siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå