Gå til innhold

Hvilken techno/trance CD skal jeg velge?


Shader

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du liker litt hardere trance og techno, så kan jeg anbefale nesten all Tidy-musikk (bare spør etter Tidy i disken). Dersom du skal ha enkeltartister fra Tidy, bør du sjekke ut Lee Haslam, Yoji Biomehanika og Guyver. Andre artister som jeg kan anbefale er Marco V, Ferry Corsten og Benassi Bros (house, men er lett å mikse).

 

Men husk å høre på platen før du kjøper :thumbup:

Lenke til kommentar
Takk foir tipsene Jerre! Men er det noen her som har hørt om Airwave?

Edit: glemte link... http://www.cdon.com/main.phtml?prod=318272...04&page=product

Edit 2: Er denne noe bra da?

Den har jeg! (tidy-greia altså) :D Synes selv at den er dritbra, men så kan vi jo ha helt forskjellig smak :p . Hvis du regger deg på Only-DJs, så kan du høre på sangene før du kjøper (de selger bare vinyler da). Du finner et par sanger av Airwave der også, men mange av dem er remixer.

Endret av Jerre
Lenke til kommentar
Trenger bare adresse dersom du har tenkt å bestille vinyler derfra.

Hei.

 

Har du bestilt vinyl fra Only-djs selv og har erfaring med de? Tenker da på betaling, frakt osv. Virker de seriøse?

Det var i alle fall en fin side, med godt utvalg.

 

Takker for svar.

Nei, men jeg har en venn som bestiller derfra ofte, og han er strålende fornøyd. Ikke sikker på frakt osv, men det burde stå et eller annet sted på siden (tror du kan velge mellom å betale med kort eller postoppkrav).

Utvalget er helt sykt bra ja :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...