Gå til innhold

hvilket hovedkort er bra og ikke så veldig dyrt


badboy_769

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sjekket innleggene til denne personen, og dette virker nesten for å være en gimmik-konto. I motsatt tilfelle kan man ihvertfall se langt etter en mer lettlest formulering.

 

Men jeg tror det han prøver å si er at han vil ha et nytt hovedkort, og en ny cpu.

:!: facts.

kjenner typen.

han er slik i virkeligheten og.

sorry at jeg lo litt der men ble litt gla for at noen sa i fra!

Lenke til kommentar
Sjekket innleggene til denne personen, og dette virker nesten for å være en gimmik-konto. I motsatt tilfelle kan man ihvertfall se langt etter en mer lettlest formulering.

 

Men jeg tror det han prøver å si er at han vil ha et nytt hovedkort, og en ny cpu.

:!: facts.

kjenner typen.

han er slik i virkeligheten og.

sorry at jeg lo litt der men ble litt gla for at noen sa i fra!

fuck deg.

 

ellers så kan du for faen få tilbake tingene og jeg 120kr!!!!!!

Lenke til kommentar

Badboy, hvor gammel er du?

 

Hvis du regner med å få hjelp på dette forumet og bli respektert så burde du begyne å skrive litt mer ordentlig, og ikke med så veldig overdreven bruk av utropstegn, anbefaler også at du bruker den knappen som er ved siden av bindestrek-knappen litt oftere

 

EDIT: så litt mer på de andre postene dine... har du dysleksi er utlending eller no sånt?

90 % av alt du skriver skjønner jeg ingenting av.

Endret av SwEEt^AmbEr
Lenke til kommentar

Skjerp deg badboy... kutt ut overdreven bruk av utropstegn, og kutt ut å kjefte på de som faktisk prøver å hjelpe deg.

 

Du slipper unna advarsel denne gangen KUN fordi du er bare 13 år. Men jeg følger med på innleggene dine heretter. Ett feilsteg til, og du får advarsel. Ok? Les retningslinjene så unngår du det (du vet, de du sa "ja" på at du hadde lest og godtatt da du ble medlem?).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...