Dersan Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Jeg opplever små "glitcher" i spillet når jeg spiller. Det er vanskelig å forklare hvordan det arter seg, men spillet kjører uten problemer (har prøvd det i minste ), så det er ikke datakraft som mangler. Det arter seg omtrent slik: Det er som en smal stripe i bildet (horisontalt) som deler bildet i to på en måte, (ikke alttid hele skjermbredden) slik at ting ikke flytter seg eksakt likt, dette varer bare i et øyeblikk, men det er der nesten hele tiden i en eller annen form. Lurer på om det er noen andre som har opplevd det samme(hvis forklaringen er god nok da...), og hva jeg bør gjøre for å bli kvitt det. Har nyeste catalyst fra ati!! Håper noen har peiling!!
Sheel Skrevet 1. september 2004 Skrevet 1. september 2004 Har du prøvd å stille skjermoppløsningen noe lavere? Eller å sette ned farger til 16? Fetteren min hadde noe av samme problem som deg, bare det var et skjær av blåfarge i bildet, vet ikke om dette kan fikse ditt problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå