Gjesp Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Hjelp! PDA-en min er full, og jeg må utvide. Er det noen som har erfaring med forskjellige merker av SD-minne for PDA? Er det stor forskjell på kvaliteten fra merke til merke? Er det noen som har erfaring med SD-minne fra SANDISK?
Jolle99 Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 (endret) til pda'en vil jeg vel egentlig ikke si det er noen stor kvalitetsforskjell på SD-minnet. Personlig ville jeg gått for Twinmosen som er absolutt billigst 1100,- for 1Gig. Twinmos er billig og yter svært godt Sandisk sier dem har høyest overføringshastighet, men siden PDA'en ikke greier å utnytte hele hastigheten er de andre vell så bra. Hastighetsforskjellen er også minimal på under 10% uansett. 9.5mb/s for Twinmos SD 10mb/s for SanDisk SD. [MMC kort har bare rundt 2.5mb/s] Endret 30. august 2004 av Jolle99
jap Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Hei!! Jeg vil Gjerne vite hvor jeg får kjøpt TWINMOS 1 Gb Brikke til 1100,- Takk mvh Jap_
Gjesp Skrevet 8. september 2004 Forfatter Skrevet 8. september 2004 Det gis 5 års garanti på SANDISK-minne. (=kvalitetstegn?) Er det på samme måte garanti på TWINMOS?
Jolle99 Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Det gis 5 års garanti på SANDISK-minne.(=kvalitetstegn?) Er det på samme måte garanti på TWINMOS? Se prisguide på amobil.no: Prisguide 1gig SD-minne Den billigste nå er faktsik Sandisk.. SanDisk til 1020,- hpx.no
Gjesp Skrevet 10. september 2004 Forfatter Skrevet 10. september 2004 okay Linken var til SANDISK. Jeg fant ut likevel at det var 2 års garanti på TWINMOS. Måtte bla litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå