Jeg er Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Hei Jeg har sittet å lett etter ram til dette kortet det finnes jo så utrolig mang typer. På ASUS siden er det noe som heter: A7N8X-E Deluxe DDR400 Qualified Vendor List Jeg greier ikke å finne noen av disse brikkene, hvor viktig er det å bruke disse? Hva skal jeg da velge? Tenkte å smelle til med 1G men stabilitet er viktigere en ytelse. Max pris ca. 2000 Kr Jeg har brukt søk funksjonen, det eneste jeg fant ut var at å velge riktig ram er viktig for å unngå problemer.
schwami Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Har selv TwinMOS og synes disse brikkene fungerer greit. Det eneste jeg har hatt problemer med er Geil-brikker i dual channel.
Jeg er Skrevet 28. august 2004 Forfatter Skrevet 28. august 2004 (endret) og disse: Netshop Er det noen som har prøvd disse på dette kortet? Endret 28. august 2004 av Jeg er
Jeg er Skrevet 28. august 2004 Forfatter Skrevet 28. august 2004 Har selv TwinMOS og synes disse brikkene fungerer greit.Det eneste jeg har hatt problemer med er Geil-brikker i dual channel. Da bør jeg unngå disse: PS DATA
Jeg er Skrevet 28. august 2004 Forfatter Skrevet 28. august 2004 Er det noen som vet vilke merker jeg bør unngå?
Nunzio Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Noname brikkene. Men du, det går an å edite postene dine, så det ikke blir så mange av dem, denne topicen består mesteparten av dine poster
Armitage2 Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Jeg kjøpte noname brikker hos netshop. 2x512, 639 pr stk. de funker helt fint de. jeg overklokker ikke, men jeg har akkurat samme hovedkortet som deg.
Ace Rimmer Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Jeg har bygd 2 pc'er med det HK med dual DDR GeIL 512mb RAM med stor suksess. Nå har jeg kjøpt http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3755 fordi jeg ville ha 1GB og de funker uten problemer. Men de har ikke så bra timings som mine Geil Golden Dragon brikker. De skal jeg forresten selge
Spurs Skrevet 29. august 2004 Skrevet 29. august 2004 Jeg hadde samme hovedkort som du har nå. Der brukte jeg disse brikkene.. Kjørte de i dual channel of course. Funket veldig bra. Utrolig stabilt system. Ikke verdens raskeste, men stabilt og ikke minst rimelig. En kompis av meg kjøpte kortet og brikkene av meg da jeg oppgraderte, og han er strålende fornøyd.
Jeg er Skrevet 29. august 2004 Forfatter Skrevet 29. august 2004 Så dere mener at det ikke er noen vits i å kjøpe dyrere å raskere ram?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå