above Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Halla. Hadde vært fint om dere kunne kommet med masse GOD techno, trance, house and dance musikk her!? Da tenker jeg på både album og enkelt sanger Tror jeg kansje gjør det samme som en annen har gjort i en lignende post å redigere posten ved å poste de gode låtene dere har foreslått her Takker for all hjelp på forhånd! Mvh Ostebu
Umbra Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 (endret) - Innholdet er slettet - Endret 6. januar 2006 av Umbra
embark Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Xanitra har jo allerede laget en helt lik tråd!
Levicom Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Xanitra har jo allerede laget en helt lik tråd! da er jo ikkje altid folk gidder å leite, av og til er det kanskje lettest å bare lage ein ny tråd
Levicom Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 atomic rave - mega dance[hard trance remix] den er kjempe bra
Jeremy Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 House Benassi Bros - Hit My Heart Benassi Bros - Illusion Benassi Bros - Turn Me Up Benny Benassi - Able To Love Benny Benassi - No Matter What You Do Benny Benassi - Love Is Gonna Save Us Royal Gigolos - California Dreaming (sommerens "anthem" blant house dj'er) Africanism - Heartbeat Punk Division - Seven Nation Army Dallas Superstars - Fast Driving Trance System F - Out Of The Blue (favorittsangen min ) Gouryella - Walhalla Hard Trance Yoji Biomehanika - Look At The Heaven Yoji Biomehanika - Hardstyle Disco Stephen JK - Puritic Silvio Ecomo - Uprising Marco V - Simulated Marco V - Godd E-Craig - Drum Beats Alex M.O.R.P.H - Maximum Overdrive Hard Techno Guyver - Man On The Moon Guyver - Differences Hard Attack - Very Contemporary Lee Haslam - Music Is The Drug Lisa Lashes - Unbelievable Dance David Guetta - Money Marta - Yeah Yeah Yeah Danzel - Pump It Up 2004 The Bitch Hotel - Do U Wanna Dance Britney Spears - Everytime (DJ Strobes Vocal Mix) Christina Milian - Dip It Low (JJ Flores Dub Mix) Kelis - Trick Me (E Smoove House Trick Mix) Pink - Get The Party Started (Sweet Dreams Mix) Progress 1 - Infernal Sax (Outsaxx Mix) Editer senere når jeg kommer på flere
Zemeckis Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Silver Blue-Step Back. Med og uten Vocal Mix. Konge låt
Lonely Wolf Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Her er mine fav. trance låter benny benassi presents the biz-satisfaction poxymusic no_school mix Airforce One - Trance Airport (Min Fav.) Crockett's Theme - Trance Atlantic Air Waves Dj Jurgen - Night Clubing Hero Da Boy Tommy - Only one Scream og Final Fantasy 7 - Chocobo team Har mange fler..Men disse like jeg best
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå