Dimm Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 hvordan fjerner jeg at *.mp3 og *.wav spilles av direkte i winamp når jeg laster ned filene?
Dimm Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Skrevet 4. mai 2002 jeg trykker på download på en mp3 eller wav fil, den lastes ned automatisk, winamp startes også automatisk og spiller den av.... hvordan får jeg den til å laste den filen på "normal" måte?
vegge Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 Høyreklikk og "lagre som"? Bruk nedlastingsprogram; f.eks. download accelerator?
Dimm Skrevet 4. mai 2002 Forfatter Skrevet 4. mai 2002 det var ikke det jeg spurte om, og ikke alle sider støtter høyreklikk funkjonen f.eks download seksjonen på http://www.guru3d.com
Ramboy Skrevet 4. mai 2002 Skrevet 4. mai 2002 Start WinAmp -> Ctrl + P -> Setup -> File Types Der kan du fikse det. Det var hvertfall slik jeg forsto spørsmålet ditt :wink:
Xell Skrevet 6. mai 2002 Skrevet 6. mai 2002 Quote: Dimm skrev (2002-05-04 13:17):hvordan fjerner jeg at *.mp3 og *.wav spilles av direkte i winamp når jeg laster ned filene? tools > Internet options > advanced : scroll ned til Multimedia. Der kan man vel ge "play animations", "play sounds", "play video" o.s.v. Ta vekk haka på de du ikke vil ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå