.tomf Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Jeg har begynt og fikle med World Editorn til wc3. så jeg kommer til å spørre mye om det den. mitt første spørsmål. hvordan få til at man får f.eks. 10 gull og 10 ved hvert sekund?
Lonely Wolf Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Jeg har begynt og fikle med World Editorn til wc3.så jeg kommer til å spørre mye om det den. mitt første spørsmål. hvordan få til at man får f.eks. 10 gull og 10 ved hvert sekund? Jeg kan hjelpe deg i mårra. For no ska jeg spille PCW
.tomf Skrevet 26. august 2004 Forfatter Skrevet 26. august 2004 Jeg har begynt og fikle med World Editorn til wc3.så jeg kommer til å spørre mye om det den. mitt første spørsmål. hvordan få til at man får f.eks. 10 gull og 10 ved hvert sekund? Jeg kan hjelpe deg i mårra. For no ska jeg spille PCW kommer det snart neida,kan vente men kommer det snart,du sa du skulle hjelpe meg i dag
hello100143 Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 kan ikke noen si noe her?? strever med akkurat samme tingen.
aadnk Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 (endret) Er ikke helt sikker på hva du mener her, men jeg antar du vil la alle spillerene få 10 gull hvert 10. sekund. Dette kan du gjøre på følgende måte: Trykk F4 i Editoren Velg New på vinduet som kommer opp Trykk så på Trigger Velg New igjen og trykk Event I det nye vinduet velger du Time - Periodic Event Etter dette trykker du på 2.0 og skriv 1.0 i Value Trykk OK og OK igjen Igjen skal du velge New, og så trykk Action Velg så Player Group - Pick Every Player In Player Group And Do Action Trykk på Action og velg Player - Set Property i vinduet som kommer opp Trykk så på det første arternativet etter Set Velg Function og Picked Player, etterfølget av OK Så overser du Current Gold og velger tallet ved siden av I vinduet som kommer opp skal du velge Function og endre 1 til 10 Så avslutter du med å velge OK på alle åpne vinduer Dette skulle greie saken, men jeg har ikke testet det ennå, så "koden" kan inneholde feil. Endret 7. september 2004 av aadnk
hello100143 Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 (endret) jeg finner ikke set property!!!! Bare set variable Endret 7. september 2004 av hello100143
aadnk Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Beklager, leif hadde en runde i notatene mine. Det skulle være Player - Set Property, ikke bare Set Property. Men det er fikset nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå