Gå til innhold

Gamecube utsolgt og preordered over hele rogaland!


Anbefalte innlegg

Var på en rundtur i Rogaland og svippet innom alle større byer og butikker. Enten var alt preordered eller så var alt utsolgt. Fant til slutt en "liten" butikk som hadde 2 gamecuber! Det var den siste butikken på min lille "rundtur"!

Mitt siste håp ble min redning!

Og for en redning! gamecube! noe så herlig har jeg aldri sittet med før :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-05-04 02:11, Roamer skrev:

Utsolgt der jeg har sjekket i Molde. Og de første rapportene tilsier at det er mange butikker som er utsolgt over hele Europa. Man er heldig hvis man har klart å sikre seg en Gamecube nå, hvis ikke må man kanskje vente til Juni.



 

Det er jo en skikkelig skuffelse for alle GameCube fansen der ute da... Burde gjort som MS, lage fabrikker i de forskjellige regioner.

Lenke til kommentar

Ja men ved dette så ser vi vel at Gamecube har fått en mye bedre start enn Xbox i Norge/europa?

Hørte av en kamerat av meg at han hadde sett at aksjene til Microsoft/Xbox falt veldig i går og at salget har falt....

Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-04 18:14, AciD18 skrev:

Ja men ved dette så ser vi vel at Gamecube har fått en mye bedre start enn Xbox i Norge/europa?

Hørte av en kamerat av meg at han hadde sett at aksjene til Microsoft/Xbox falt veldig i går og at salget har falt....

Noen som vet noe om dette?


 

Ja, den har fått en mye bedre start. Men de ligger vel på samme nivå, salgmessig. Det vites ikke ennå!

 

At MS aksjen har falt er godt mulig, men om salget har falt er ikke mulig å si noe om.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-04 13:00, Fro skrev:

Det er jo en skikkelig skuffelse for alle GameCube fansen der ute da... Burde gjort som MS, lage fabrikker i de forskjellige regioner.


 

Ikke alle har et OS monopol til å backe seg opp med. Det vile vært uklokt av Nintendo å bruke så mye kapital til å bygge produksjons annlegg. Dessuten så er det bare nå i begynnelsen at Nintendo får problemer med å supplere GameCuber til forbrukere, når launch hypen er forbi, da kan Nintendo enkelt møte etterspørselen uten en europeisk fabrikk.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-06 11:49, HardCubed skrev:

Quote:


On 2002-05-04 13:00, Fro skrev:

Det er jo en skikkelig skuffelse for alle GameCube fansen der ute da... Burde gjort som MS, lage fabrikker i de forskjellige regioner.


 

Ikke alle har et OS monopol til å backe seg opp med. Det vile vært uklokt av Nintendo å bruke så mye kapital til å bygge produksjons annlegg. Dessuten så er det bare nå i begynnelsen at Nintendo får problemer med å supplere GameCuber til forbrukere, når launch hypen er forbi, da kan Nintendo enkelt møte etterspørselen uten en europeisk fabrikk.

 

 

Helt sant at ikke har et OS monopol og backe seg opp med. Og det ville nok vært litt uklukt av Nintendo.. Men du må jo inrømme at det er jo godt for forbrukern! Sony hadde samme problem.. Og forbrukern taper på det. Men da burde Nintendo har flere konsoller ute på gaten når den lanseres da. Det er dårlig, kan ikke si noe i mot det!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-06 19:54, Roamer skrev:

Fro, Nintendo sendte ut akkurat like mange konsoller som det Microsoft gjorde ved Xbox lanseringen. Problemet er bare at Gamecube er mer ettertraktet.



 

Det sier jeg ingen ting i mot. Men det som er viktig, det er at du leverer til det etterspørslen tilsier. MS leverte nok for mye, og Nintendo leverte kanskje for lite. Til visse land i hvert fall..

 

Må ikke tro at alt jeg sier er negativt mot Nintendo, det er det ikke. Men det er jo bedre for forbrukern at det kommer konsoller hele tiden, og at alle de som vil ha kan få med en gang.

Lenke til kommentar

I løpet av 8 uker nå vil det komme ut 500.000 flere gamecuber til Europa. Grunnen til dette med at det kom så få gamecuber til Europa er jo dette med at det ikke finnes fabrikk for Europa....Og ettersom det enda satses på Amerika så må Gamecubene fordeles.. (fikk vite dette fra en butikk tidligere i dag)

Dessuten...vil ikke dette med at Gamecuber er mangelvare, bare skape enda mer hype angående denne FANTASTISKE maskinen? :smile:

Er ikke mange maskiner jeg reiser hele Rogaland rundt for å finne ihvertfall....

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-07 00:48, AciD18 skrev:

I løpet av 8 uker nå vil det komme ut 500.000 flere gamecuber til Europa. Grunnen til dette med at det kom så få gamecuber til Europa er jo dette med at det ikke finnes fabrikk for Europa....Og ettersom det enda satses på Amerika så må Gamecubene fordeles.. (fikk vite dette fra en butikk tidligere i dag)

Dessuten...vil ikke dette med at Gamecuber er mangelvare, bare skape enda mer hype angående denne FANTASTISKE maskinen? :smile:

Er ikke mange maskiner jeg reiser hele Rogaland rundt for å finne ihvertfall....


 

- Det er ikke sikkert at Ringo i SOLA er utsolgt,... - Ikke så alt for mange som går der - (men uansett,... gameCube rocker,... StarWars = sinnsyyyyyykt bra !!!! - Luigi er også bra :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...