Gå til innhold

Hvor finner jeg Socket A HK med SDram støtte?


andreh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg tror du kan lete en stund etter den komboen der

 

hvis jeg var deg, så hadde jeg solgt rammen på qxl og så kjøpt ny ddr ram, det vil du merke godt i spill og alt annet du bruker maskina di til egentlig

er det noen som vil kjøpe sd ram da? må da være nesten umulig å få solgt. tror heller jeg gjør det slik at jeg returnere det hk jeg kjøpte, og får pengene igjen. også kjøper jeg et brukt hk med sd ram støtte på hw.no bruktmarked.

Lenke til kommentar
jeg tror du kan lete en stund etter den komboen der

 

hvis jeg var deg, så hadde jeg solgt rammen på qxl og så kjøpt ny ddr ram, det vil du merke godt i spill og alt annet du bruker maskina di til egentlig

er det noen som vil kjøpe sd ram da? må da være nesten umulig å få solgt. tror heller jeg gjør det slik at jeg returnere det hk jeg kjøpte, og får pengene igjen. også kjøper jeg et brukt hk med sd ram støtte på hw.no bruktmarked.

Er marked for SDRAM ja. Er jo rundt 1000 lappen for 256 minne mange steder. Så er nok mange som gledelig betaler 4-5 hundre spenn for 256 brikker.

Lenke til kommentar

Solgte nylig 2 256MB PC133 SD-RAM brikker på QXL. Fikk 380kr pr stk. Du kan regne med å få det samme om du legger ut dine for salg.

 

Ville gjort som andre her foreslår: selg det gamle utstyret og kjøp nytt. Du vil få nye bedre ytelse. Siden det virker som du ikke trenger det beste av det beste vil det heller ikke bli særlig kostbart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...