escariot Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Vet ikke om denne er lagt ut, siden søk-funksjonen gir meg feil.. Here goes: http://www.sapphiretech.com/pressrelease/H...ios-Warning.pdf I tilfelle dere har lyst til å lese den. Link fant jeg på Xtremesystems Forum. mvh Escariot
aMo Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 "Ikke kjøp det billigere kortet og flash bios, da taper vi penger på at dere ikke kjøper dette nye, dyrere, TOXIC kortet!.. Kjøp det istedet.. Det koster litt mer, men vi vil veldig gjerne ha litt mere penger fra dere" ..stod det der..
Andre88no Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 "Ikke kjøp det billigere kortet og flash bios, da taper vi penger på at dere ikke kjøper dette nye, dyrere, TOXIC kortet!.. Kjøp det istedet.. Det koster litt mer, men vi vil veldig gjerne ha litt mere penger fra dere" ..stod det der.. :!:
escariot Skrevet 25. august 2004 Forfatter Skrevet 25. august 2004 Jeg er klar over det, er vel et "skremme-til-salg" triks av værste sort. Men litt av poenget er vel at de viser tydelig hvor klare de er over det! Ikke at noen vil få større/mindre probs med RMA på et sånt kort, men tror du/dere ikke de vil sjekke sånt ekstra nøye/legge inn nye kontroller et.c. Bare lurer jeg.. mvh Escariot
aMo Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Problemet dems er at om jeg velger å bruke kjøpsloven min, så returnerer jeg kortet til Komplett, og får igjen pengene mine.. Så pengene mine er tilbake på min konto ganskelenge før Sapphire får kortet tilbake.. om det ikke bare går i søpla hos komplett..
escariot Skrevet 25. august 2004 Forfatter Skrevet 25. august 2004 (endret) Noe jeg bare kom på nå.. Hvis man bare leser teksten og egentlig ikke tenker over det som står der, så sier de at det er skadelig å bruke BIOS hacken som er ute og rusler.. Men det de og sier er at denne "fungerer også fint, fint med deres eget kort", på linje med alle andre sine.. (så ikke slutt å kjøpe av oss). Men kjøp heller vårt mye dyrere kort, og få tilsvarende resultat uten hack, og uten å kunne miste mulighet for RMA. Som du sier aMo.. noe som antageligvis blir borte i papirmølla etter at man har fått igjen pengene sine.. mvh Escariot edit: la til slutten Endret 25. august 2004 av escariot
veggiss Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Problemet dems er at om jeg velger å bruke kjøpsloven min, så returnerer jeg kortet til Komplett, og får igjen pengene mine.. Så pengene mine er tilbake på min konto ganskelenge før Sapphire får kortet tilbake.. om det ikke bare går i søpla hos komplett.. nå er det ikke primært kjøpsloven som gjelder for privatpersoner da, det er forbukerkjøpsloven. dessuten er det ikke penger tilbake som gjelder når du reklamerer på noe, da får du fikset produktet, eller får et nytt. angrefristloven derimot gir deg penga tilbake innenfor 14 dager, eller 3 mndr hvis ikke skjema følger med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå