KimmiK Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Hei Satt og tenkte på en ting her en dag etter at kompisen fikk det nye X800 Pro kortet sitt. Han bytta bios på kortet for at det skulle bli "mer" overklokkingsvennlig. Jeg lurer rett og slett på om det er noen som har erfaringer med ulike bios (til GFX kort), og om noen eventuelt er bedre enn andre. Nummer to, er hvor kan jeg finne hva jeg skal skrive i dos prompt, når jeg booter fra disket? F.eks. ved MB bios oppdatering skriver man gjerne : "afudos i/p4cp17.rom" (eksempelvis), så oppdaterer den seg. Har lett på en del forum om det finnes guider for det, men har enda ikke funnet noe, ikke det at jeg har anstrengt meg så mye. Om noen vet om en bra guide for det setter jeg pris på svar. btw, har : Sapphire Atlantis 9800XT
SvennAndre Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Han byttet vel ikke BIOS, men heller oppdaterte den til den nyeste versjonen fra samme selskap som laget den som fulgte med. Tar jeg helt feil nå, dont hang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå