IceHunter Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 hvordan kan du endre passord i CMD? jeg sier takk nå får hjelpen jeg får! =) mvh IceHunter
Lanka Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Endre passord i cmd? Det vil si endre passord til brukeren ? CMD er vel et DOS-vindu bare.
IceHunter Skrevet 24. august 2004 Forfatter Skrevet 24. august 2004 (endret) Endre passord i cmd? Det vil si endre passord til brukeren ? CMD er vel et DOS-vindu bare. ja endre bruker passord! det skal gå an å endre bruker passord gjennom COMMAND! BIOSen finner jeg vel i COMMAND? eller ikke? mvh IceHunter Endret 24. august 2004 av IceHunter
aadnk Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Er ikke helt sikker på hva du mener, men snakker du om en slik?
cypionate Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 quote: Heisann, nå har jeg slitt med at folk har forandret passordet på PC'en min på skolen SINNSYKT mange ganger, og har endelig funnet ut hvordan. Jeg har en bruker i mitt navn, og en "Administrator" som jeg også har satt passord på siden jeg ikke får fjernet den. Når jeg er innlogget og snur hodet til så går de i Start --> Kjør og skriver en komando som kan forandre passordet på hvilken som helst bruker, tilogmed administrativ brukeren uten å måtte taste inn det gamle. Commandoen for å forandre f.eks. passordet på Administrator til "hei" er: net user administrator hei Hvorfor finnes det en slik idiotisk funksjon i Windows? Og er det mulig å sku den av?
cypionate Skrevet 19. desember 2005 Skrevet 19. desember 2005 håper det hjalp:P, hjalp meg iallefall, så spør om hjelp hvis det er noe du ikke forsto:P
Intimvask Skrevet 20. desember 2005 Skrevet 20. desember 2005 Microsoft Windows XP [Versjon 5.1.2600] (C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corporation C:\Documents and Settings\jeje>net users Brukerkontoer for \\jeje ------------------------------------------------------------------------------- Administrator adpc ASPNET Gjest Hjelpeassistent SUPPORT_388945a0 Kommandoen er fullført. C:\Documents and Settings\stian.myhre>net users adpc * Skriv inn et passord for brukeren: Skriv inn passordet en gang til for å bekrefte: Kommandoen er fullført. C:\Documents and Settings\jeje>
-Alex- Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Microsoft Windows XP [Versjon 5.1.2600] (C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corporation C:\Documents and Settings\jeje>net users Brukerkontoer for \\jeje ------------------------------------------------------------------------------- Administrator adpc ASPNET Gjest Hjelpeassistent SUPPORT_388945a0 Kommandoen er fullført. C:\Documents and Settings\stian.myhre>net users adpc * Skriv inn et passord for brukeren: Skriv inn passordet en gang til for å bekrefte: Kommandoen er fullført. C:\Documents and Settings\jeje> 5314631[/snapback] Hvordan får jeg endret/fjernet passordet på kontoen min? Husker hverken admin eller noe annet
Jørgen Sørheim Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå