Lonely Wolf Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Når vi ser replays...Kan vi styre camera skjøl?? Eller må vi følge di andre camera?
.tomf Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Når vi ser replays...Kan vi styre camera skjøl?? Eller må vi følge di andre camera? kan styre selv ja,hvis du mener å se seg rundt hvordan andre bygger o.s.v. uten den"Fog of War"
Lonely Wolf Skrevet 25. august 2004 Forfatter Skrevet 25. august 2004 Takk ska du ha. Da ska jeg lage en replay av mappen min uten fog of war og legge den her! (RPG)
.tomf Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Takk ska du ha. Da ska jeg lage en replay av mappen min uten fog of war og legge den her! (RPG)
Lonely Wolf Skrevet 25. august 2004 Forfatter Skrevet 25. august 2004 En ting til. Kan vi se på filmen så lenge vi vill??? Eller til alle personane har stokke
.tomf Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 En ting til. Kan vi se på filmen så lenge vi vill??? Eller til alle personane har stokke til den er over altså når du har vunnet.(eller tapt )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå