Gå til innhold

Trenger svar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg bare lurte på hvordan kontakten til p4 hovedkort ser ut eller hva den heter.

Er litt usikker på om jeg kan ha Pentium 4

Strømforsyning AOpen 300W

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er VELDIG liten, i forhold til andre da, og det går med ditt power, det står jo at den er p4 kompatibel

Skrevet

Quote:

On 2002-05-03 16:25, complex4517 skrev:

Hei jeg bare lurte på hvordan kontakten til p4 hovedkort ser ut eller hva den heter.

Se på dette bildet. P4-kontakten er den kvadratformede hvite tilkoplingen rett ovenfor northbridgen (merket P4X266).

Forresten er man ikke nødt til å ha den denne ekstra P4 power-tilkoplingen, det funker helt fint uten også, med kun standard ATX-power-tilkopling.

Eller var det kanskje CPU-sokkelen du mente? Den heter som andre har svart Socket 478. :smile:

Howard

www.hardware.no

[ Denne Melding var redigert av: Howard på 2002-05-03 17:02 ]

Skrevet

Quote:

On 2002-05-03 17:00, Howard skrev:

Quote:

On 2002-05-03 16:25, complex4517 skrev:

Se på
. P4-kontakten er den kvadratformede hvite tilkoplingen rett ovenfor northbridgen (merket P4X266).

Forresten er man ikke nødt til å ha den denne ekstra P4 power-tilkoplingen, det funker helt fint uten også, med kun standard ATX-power-tilkopling.

Eller var det kanskje CPU-sokkelen du mente? Den heter som andre har svart Socket 478. :smile:

Howard

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Howard på 2002-05-03 17:02 ]</font>

Takk for opplysningen. Jeg har aldri forstått hva jeg skal med den pluggen i mitt Chieftec tower.

(Har AMD jeg)

Sveinl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...