Nilsen Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 jeg har kommet til banen "archive" og til save point nummer 2. jeg står helt fast. noen som kan fortelle meg hva jeg skal gjøre? trenger hjelp... har holt på i to timer nå, og får det ikke til.
Biffer'n Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Morsomt! Satt fast på akkurat samme sted i dag. Men med litt kløkt fant jeg ut av det. I underetasjen må du dytte vekk noen tønner som blokkerer for en løs rist. Når de er dyttet vekk, dytter du rista bort og hopper ned i bassenget. Men pokker så vanskelig de to monstrene der var. Tåler jo ekstremt mye...
Nilsen Skrevet 22. august 2004 Forfatter Skrevet 22. august 2004 Morsomt! Satt fast på akkurat samme sted i dag. Men med litt kløkt fant jeg ut av det. I underetasjen må du dytte vekk noen tønner som blokkerer for en løs rist. Når de er dyttet vekk, dytter du rista bort og hopper ned i bassenget. Men pokker så vanskelig de to monstrene der var. Tåler jo ekstremt mye... gikk inn igjen i spillet rett etter at jeg posta.. fant det ut. er enig at de monstrene tåler mye..
Biffer'n Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Har nå kommet til neste savepoint. Irriterende savested egentlig, må ta den lange heisturen på nytt og på nytt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå