ZeBuLoN@☂ Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Er det flere som har problemer med at "mushjulet" på logitech MX 700 ikke fungerer i noen spill? Jeg har dette problemet med spill som feks farcry og doom3. Noen som vet hvordan jeg kan få dette til å fungere?
SpinNdre Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Er det flere som har problemer med at "mushjulet" på logitech MX 700 ikke fungerer i noen spill? Jeg har dette problemet med spill som feks farcry og doom3. Noen som vet hvordan jeg kan få dette til å fungere? Installere drivere til musa?
ZeBuLoN@☂ Skrevet 21. august 2004 Forfatter Skrevet 21. august 2004 det har jeg gjort.. Fint om noen som har samme mus kan svare om de har opplevd samme problem.
ZeBuLoN@☂ Skrevet 21. august 2004 Forfatter Skrevet 21. august 2004 Ingen der ute som kan hjelpe meg med dette? Altså, problemet er at rullehjulet på musen ikke fungerer i spill som feks farcry og doom3..
Noobtube Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 ThoSan, jeg hadde det samme problemet en gang.... for meg hjalp det bare å innstallere drivere på nytt... om dette ikke fungerer foreslår jeg at du finner en gammel driver, eller ikke noen drivere i det hele tatt... jeg har selv spilt spill uten mus-drivere, og da fungerer musen som en helt vanlig... eneste ulempen da er at musen ikke kan bruke "spesialknappene", men om du ikke bruker dem i spill (noe jeg ALDRI gjør), så er det ikke noe farlig å kjøre mus uten drivere.... håper dette hjalp, MVH Arnulf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå