Gå til innhold

Ideer til min ORPG

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja her er den. Hvis du har noen ideer eller noe slikt til mappen min. Bare kom med det her!

Her er noen av tinga dåkker kan komme med:

- Spells

- Quests

- Gåter

- Items

- PLUSS MASSE MER

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Her er det jeg har med i mappen min: (Di med * bakom er ferdige)

- Vær hero har eget sett av våpen. armor og andre items

- Importa skins og modeler*

- Folk som går rundt omkring på mappen og snakker med verandre (nøytral)

- SAVE\LOAD

- Importa musikk*

- Andre kan ikke plokke opp tinga som du dropper*

- Trade plass slik at du og andre kan trade items

- Random Battles som i FFORPG*

- En STORY seff*

- Sjulte ting, bosser etc*

- En god del gåter*

- item SETT (når du har equipa ett sett så får du en abiliti)- Så langt er det 120 items*

- Anti cheat trigger. Alle som cheater på singel player vil bli kicka fra gamen uten å kunne lagre (NY)

Alle som kommer med gode og seriøse ideer vil be adda til ei liste på mappen min over alle di som har hjolpe til med mappen, og ideer!

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Hvis du vil vær BETA tester, så ikke si det her. Jeg ska lage en tråd når den tid kommer

Og hvis du er god med triggere, så ikke si det her heller. Ta og send meg en mail!

Disse folka som blir skeve opp her vil få Credit i Mappen min

- =Daniel=

- Loeve

-

-

-

-

Endret av Lonely Wolf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

-en trenings plass.

så du kan gå opp i level.,og masse healere på den plassen.

og så kan du ha en regel at man ikke kan gå inn på treningen etter level3.

-døds avgift.

at du må betale 50% av alt gullet ditt.

Skrevet (endret)
-en trenings plass.

så du kan gå opp i level.,og masse healere på den plassen.

og så kan du ha en regel at man ikke kan gå inn på treningen etter level3.

-døds avgift.

at du må betale 50% av alt gullet ditt.

Den ideen ble nokk AVVIST.

Grunn: Hele mappen er en stor treningsplass. + at meninga er at du ska trene og skaffe items. og den største grunnen..Har ikke plass til en!

Og penga er nokk ikke den størtse faren heller...Det e så lett å skaffe!

(22.08.2004)

Til Vandahl

Hvis du ikke gidder å skrive ned koden din, så ta ett bilde av skjermen og så skriver du det på wordpad og så kopierer du det over til WC3 neste gang du spiller!!

Og jeg ska prøve å ikke ha så lang kode. Men da blir det lettare å hacke den av andre!

Til Arthas

Jeg vet om den 1st sia. Men den andre kommer jeg ikke innpå. For jeg må skrive ACC og PASS

Endret av Lonely Wolf
Skrevet (endret)

SAVE/LOAD

Ikke lag save coden no særlig lang... det e et herk å skrive inn koden til legends og de andre som e så sinnsykt lang.. ta heller å kort den ned mest mulig, NOTD har en passe lang kode

edit: det e ofte eg ikke gidd å spille baner der eg må skrive inn en lang kode

Endret av Vandahl
Skrevet
:idea: Lag sett items....som i Diablo, som gir bonuser når du har flere items fra samme sett :p

Vet ikke om dette er aktuelt men...

- item SETT (når du har equipa ett sett så får du en abiliti)- Så langt er det 120 items*

Les på ka som er med i mappen før du poster her, ok!

Skrevet

Hvilke type gåter er du på jakt etter? Jeg har aldrig spilt WC RPG før så jeg har ikke peiling hva som kan brukes...men jeg er ganske kreativ av meg, så hvis du hinter meg litt i gang så kommer det skal du se ;)

Skrevet
Hvilke type gåter er du på jakt etter? Jeg har aldrig spilt WC RPG før så jeg har ikke peiling hva som kan brukes...men jeg er ganske kreativ av meg, så hvis du hinter meg litt i gang så kommer det skal du se ;)

Gåter kan vær sånner "ikke oppdaga" quests som kan bli funnet rundt om kring på mappen. Men di må vær vanskelig å finne!

Men det vill vert fint om jeg MANGE ideer til SPELLS

Helst enkle spells som ikke e for vanskelige å lage

KOM MED SÅ MANGE SOM MULIG!!!!!

Skrevet
hmm...spells? :hmm:  Healing, Sumonig (-->av ulver, bjørner, ørner osv.) Jordskelv, Usynlighet, Virrvelvind...slike spills? :ermm:

SERIØST!!! Er det så vrient å forstå detta

Men det vill vert fint om jeg MANGE ideer til SPELLS

Helst enkle spells som ikke e for vanskelige å lage

KOM MED SÅ MANGE SOM MULIG!!!!!

Bare kom med di

EKSEMPEL:

[U][B]NAVN [/B][/U]:Thunder Storm
[U][B]EFFEKT[/B][/U]: Mange lyn slår ned i så og så mange folk i en så og så stort område

Skrevet

Tror jeg har en gåte her: (er sikkert helt på jordet men jeg prøver likevell)

En av de "nøytrale" persjonene snakker om ei gråtte ute i ødemarka, den grotten er forseilet med en port av noe slag (denne "porten" kan være på et stort tre eller noe lignende)...for å åpne den porten må man ha en nøkkel. Den lureste måten å få informasjon på er å snakke med noen i byen (hvis det er en by der) hvertfall noen "nøytrale" folk som sier det smaker rart av drikkevannet (som kommer fra en brønn) når man (vet ikke om dette er mulig men) trykker på den brønnen åpner den seg å du kan spasere ned en trapp/stige, der nede er det et par monstre (gassaktige som forurenser ;) ). Der nede kan det ligge en nøkkel eller en annen form for å åpne den "hemmelige" gråttedøren. Å der nede i gråtten kan det være en skatt av noe slag, bevoktet av noen farlige nesten boss aktige monstre. Selvsagt kan man egentlig gjemme nøkkelen i brønnen så godt som mulig, for da kan man jo enkelt tro at det et bare den questen med det "forurensede" drikkevannet som var der nede, å lett overse en gjemt nøkkel :p så dette ble nesten en gåte gjemt i en quest :thumbup:

Men alt dette er sikkert ikke mulig...jeg vet ikke :shrug:

Skrevet
Tror jeg har en gåte her: (er sikkert helt på jordet men jeg prøver likevell)

En av de "nøytrale" persjonene snakker om ei gråtte ute i ødemarka, den grotten er forseilet med en port av noe slag (denne "porten" kan være på et stort tre eller noe lignende)...for å åpne den porten må man ha en nøkkel. Den lureste måten å få informasjon på er å snakke med noen i byen (hvis det er en by der) hvertfall noen "nøytrale" folk som sier det smaker rart av drikkevannet (som kommer fra en brønn) når man (vet ikke om dette er mulig men) trykker på den brønnen åpner den seg å du kan spasere ned en trapp/stige, der nede er det et par monstre (gassaktige som forurenser ;) ). Der nede kan det ligge en nøkkel eller en annen form for å åpne den "hemmelige" gråttedøren. Å der nede i gråtten kan det være en skatt av noe slag, bevoktet av noen farlige nesten boss aktige monstre. Selvsagt kan man egentlig gjemme nøkkelen i brønnen så godt som mulig, for da kan man jo enkelt tro at det et bare den questen med det "forurensede" drikkevannet som var der nede, å lett overse en gjemt nøkkel :p så dette ble nesten en gåte gjemt i en quest :thumbup:

Men alt dette er sikkert ikke mulig...jeg vet ikke :shrug:

Noe av det er mulig. Men mesteparten er nokk ikke mulig nei. For jeg har brukt opp all plassen i mappen. og pluss at en brønn kan ikke åpnes i WC3. men hvis d gikk ann. Så måtte jeg ha lage en SOB-MAP til rpg'en. og da hadde det blitt en CAMPAIN!

Men takk alikavel. Jeg kan se om jeg kan få justert litt på den og smygen den inn i mappen :roll: Hvis jeg klarer det så ska jeg gi deg credits

Skrevet

NAVN :Poision Nova

EFFEKT:Et teppe med gass sprer seg over fienden (eller hvor du måtte plassere det)

NAVN :Electric Shock

EFFEKT:Fienden(e) blir paralysert i så mange sec. (øker pr. lvl)

NAVN :Frost Wind

EFFEKT:Man spruter ut kald vind som "slow'er" ned motstanderen(e)

"Vart d bra nå?" :huh:

Skrevet

NAVN :Energy Shield

EFFEKT:Characterens defense øker, men det brukes mana konstant så lenge skjoldet er aktivert

NAVN :Death from Above

EFFEKT:En (eller flere avhenger av lvl) meteor treffer bakken/motstanderen med et bulder å brak så hele bakken rister.

NAVN :Dis'spel

EFFEKT:Motstanderen du kaster dette spell'et på kan ikke kaste noen spell på så, så lenge... (vet ikke om dette går :ermm:)

NAVN :Jordskelv

EFFEKT:Bakken rister å stunner alle i det området blir stunnet.

NAVN :Raise Skelleton

EFFEKT:Ett eller flere skellet kommer opp fra døde skellet på bakken.

NAVN :Poision Arrow

EFFEKT:Giftig pil angrep

:roll: brukbart?

Skrevet (endret)

- En mulighet til å absorbere sjelene til noen, og bruke dem til andre ting, blant annet lage arbeidere og å mane frem hjelpere.

Magi:

Shroud of Distress

Paralyserer fienden ved at en tett sky omringer personen, og hindrer dermed personen i å gjøre eller se noe.

Arc of Lightning

Moderat sterkt lyn som manes frem fra himmelen, og føres i en spesifikk retning.

Child of The Dark

Bruker et visst antall tidligere nevnte sjeler til å gjøre om det nærmeste liket til en tjener av deg.

Endret av Loeve
Skrevet

Jeg her en skuffende nyhet til di som ser fram til denne RPG'en.

Siden jeg har så mange items i mappen min, så vil nokk dessverre SAVE koden bli lang.

Men jeg ska prøve så godt jeg kan å få den minst mulig ved å bruke ALLE tegna som kan brukest med ett ENGELSK tastatur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...