Full Metal Jacket Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 (endret) Hei! Jeg kjøpte et Chaintech ZNF3-250GB pro zenith fra hk.no i mai jeg fikk varen den 19 mai. og hørte med en gang litt bråk på lydkanalene ,men siden dette ikke var særlig irriterende (fordi det bare var svakt støy da) brydde jeg meg ikke om det. men særlig nå i august har det vært et skikkelig spetakkel i lydkanalene. nå er hovedkortet på test og det jeg lurer på er hvor lang tid bruker sånnt å ta? jeg sendte hovedkortet for noen dager siden og det har allerede tatt en dag mere enn det tok for meg å få kortet fra dem etter de sendte det til meg da jeg kjøpte det. men jeg har ikke sett snurten av noen tilbake melding fra dem enda. og hva har jeg eventuellt rett til? jeg kontakta dem på et tidspunkt som var innenfor 2 måneder etter mottak/første bruk av kortet så det skulle vell gå under det de kaller "rimelig tid" Endret 20. august 2004 av F-14
viranth Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Du sendte kortet inn for et par dager siden? Jeg vil si at du må vente fra en uke til en måned. Kommer helt ann på hvor mye de har å gjøre og slike ting. Enkleste ville vel vært om du spurte de du sendte det til, enn oss her på forumet.
Full Metal Jacket Skrevet 20. august 2004 Forfatter Skrevet 20. august 2004 har du sendt en melding å spurt dem eller? har ikke sendt noe mail i dag siden de mest sannsynlig ikke jobber i helgene ... kan jo prøve...
Full Metal Jacket Skrevet 20. august 2004 Forfatter Skrevet 20. august 2004 Du sendte kortet inn for et par dager siden? Jeg vil si at du må vente fra en uke til en måned. Kommer helt ann på hvor mye de har å gjøre og slike ting. Enkleste ville vel vært om du spurte de du sendte det til, enn oss her på forumet. ok... kan moderator slette tråden?
Black Star Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Stenges etter ønske fra trådstarter (vi sletter normalt ikke tråder)
Anbefalte innlegg