Hermans Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Har en kamerat av meg som har et problem , han er på slutten av delta labs , og alt har gått knirkefritt til nå , men så plutselig begynner stigene å fucke seg , akkurat som det felte der du skal klarte har forskyvet seg. Han klarer ikke å klatre opp... og jeg vet det er der han skal, synes det var veldig rart. Har forsøkt og restarta spillet et par ganger , men fremdeles samme problemet. Alle stigene vi har prøvd er slik til nå , ( 3 stykk ) de to første bugga stigene klarte vi å lure, men den siste vi har kommet til nå er rett og slett umulige. Hjelp!
akarno Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Har ingen anelse hvordan fikse det uten å reinstallere. Så jeg ville reinstallert (pass på å lagre save games). Da tror jeg det skal fungere
pretensiøselns Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Har ingen anelse hvordan fikse det uten å reinstallere. Så jeg ville reinstallert (pass på å lagre save games). Da tror jeg det skal fungere Ville også prøvd å reinstallere spillet. Jeg vet selv at det har fungert med andre spill med lignende problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå