mbskywalker Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Hei. Har ett problem med hl.exe filen min. Vis jeg prøver og kjøre den kommer bare steam opp. Hvordan fikser jeg dette? Hadde virkelig trengt at det programmet hadde funket, for at jeg skal kunne bruke SK-player med det(vis jeg tar playdemo i playern åpner den steam).
Trafalgar Law Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 MANGE som har den feilen. Er enklere å bare åpne CS og skrive viewdemo (demo navn) i konsoll. Er jo sånn spole knapper osv der.
Solemdal Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Det funker ikke hos meg. SK-player var den eneste løsningen, men nå funker ikke det.
mbskywalker Skrevet 21. august 2004 Forfatter Skrevet 21. august 2004 Er enklere å bare åpne CS og skrive viewdemo (demo navn) i konsoll. vel, det er enklere for meg med ett programm som SK-player, for vis jeg skal bruke den metoden må jeg jo flytte alle demo filer til cstrike mappa, og ekstra irreterende når hltv demoer jeg tar opp havner automatisk i en annen mappa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå