ramanza Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Jeg har Adsl (Nextgentel) og kjører cs greit på min pc A2200+ , Ati 9800 etc... Etter at jeg har spilt helt glatt i 5 min, så kommer stoore lægg. Har 40 - 50 i latency og ikke no choke eller loss. Jeg kommer inn i gamet igjen et par ganger også får jeg meldingen om "connection faliure" og detter ut. Jeg har skrudd av fire-wall og satt på "adsl connection" i steam settings. Hopper ut stadig ut igjen. Jeg sitter bak en router men vet ikke helt om det er det som er tilfellet. andre programmer jeg kjører i windows hopper ikke av nettet. Er det noen der ute som kan ha en forståelse om hvordan dette henger sammen? Håper det er noen som kan hjelpe meg.
Xander^ Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Velkommen til forumet! Du, jeg har akkurat samme problemet! Det viser seg at rates ikke forbedrer utingen. Men håper valve kommer snart med en liten oppdatering som tar knekken på det problemet. Uansett, så er vi ikke alene om å ha den buggen..
ramanza Skrevet 21. august 2004 Forfatter Skrevet 21. august 2004 (endret) Ok.. Det funker bra hvis jeg joiner en tom server men etter det kommer inn flere så detter jeg snart ut igjen. Godt å vite at det er valve som er problemet. Da må de vel fikse det snart. Endret 21. august 2004 av ramanza
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå