Gå til innhold

Fra 14 til 1000 ping!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg skal spille joint ops på nett og finner ut at jeg har veldig lav ping. Setter meg ned og gjør klar til å drepe i bøtter og spann, men plutselig går hele linjen i dass og når jeg sjekker igjen er det 500-1000 ping. Er det noe jeg kan gjøre for å få mer stabil linje? Tror det er en av dem jeg deler linje med som tar grovt for seg av kapasiteten..

Har dessuten opplevd at Joint ops "henger" seg. Hva kan det komme av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heisann!

Jeg skal spille joint ops på nett og finner ut at jeg har veldig lav ping. Setter meg ned og gjør klar til å drepe i bøtter og spann, men plutselig går hele linjen i dass og når jeg sjekker igjen er det 500-1000 ping. Er det noe jeg kan gjøre for å få mer stabil linje? Tror det er en av dem jeg deler linje med som tar grovt for seg av kapasiteten..

Har dessuten opplevd at Joint ops "henger" seg. Hva kan det komme av?

du spiller så klart på norske servere? har du patchet til siste versjon av joint ops. ? :dontgetit: få vite pc speccsa dine, ram, skjermkort etch.

Skrevet

Norske servere? Jeg går inn på international novaworld og finner spill der.. De fleste er engelske eller tyske tror jeg. Kan jeg finne andre servere andre steder?

Har en bærbar pentium(4) M 1,6 ghz, 512 rAM, ati 9600 pro turbo skjermkort 256M..

Maskinkravene burde være møtt, tror ikke det er det som er problemet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...