Gå til innhold

Spraking i høyttalere


Anbefalte innlegg

Jeg har i det siste fått spraking i høyttalerene, det rare er atte sprakingen ikke er avhengig av hvor lyse/mørke toner jeg spiller, og heller ikke av hvor høyt jeg spiuller...

 

Det kommer liksom bare innimellom helt tilfeldig... lurer på om noen har noen ideer...

 

Høyttalerne er nesten nye btw, og har funket fint før... Har ikke presset dem noe særlig...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket lydkort har du?

Med Creative Audigy 2 ZS er dette et kjent problem, har det selv og har for øyebliket en mail-dialog med support fra Creative for å få fixet dette.

Hvis du har dette kortet så er det enkle tips på Creative sin side hvor det står hva du kan gjøre for å fixe dette, hvis ikke det hjelper er det bare å maile support så hjelper de deg.

Lenke til kommentar

hmm...

Hadde dette problemet på min Asus A7n8x-Delux

Måtte restarte windows for at det skulle forsvinne, prøvdet ikke å oppdatere noe drivere på det da :p konkluderte bare med at onboardlydkort suger villt og uhemmet, og gikk tilbake til SBLive 1024 før jeg kjøpte mitt Audigy 2 ZS.

Eneste jeg kan fåreslå er å oppdatere drivere o.l. og hvis det ikke funker så må du bare prøve på noe annet :p

Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problem som deg. Høytalerne mine spraket fra dag 1. Etter en stund tok jeg bare og gikk over alle kontakter med en klut og vasket de -> dette løste problemet fordi det var en kontaktfeil.

 

Ettersom sprakingen din kommer tilfeldig er nok dette det samme problemet hos deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...