Gå til innhold

razer boomslang?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt Razer Boomslang 1000 dpi

 

Jeg var meget fornøyd med den, og fUnc 1030 musematta mi. Men etter en stund, så ble den herpa. Det er mye feil på de Razer boomslang musene, de tåler ikke 'napping' i festet i selve musa. Da løsner en sånn drit inni musa som man ikke får reparert. Konklusjonen er at den er ganske stor, god å spille med, men du kan liksom føle at det er ikke allverden med 'kvalitet' som går igjen med den.

 

Jeg kjøpte meg en MS Intelli Explorer v3 mus etter at Razer (les: shiten) ble herpa, og jeg har hatt ingen problemer what so ever. Ganske fornøyd med musa, og den skipper ikke i spill (cs,q3). Det gjør andre optiske mus.

 

Jeg anbefaler sterkt MS Intelli Explorer v3 fremfor Razer Boomslang musa. Den er mer ergonomisk designa og feelinga er bedre enn en Razer mus (min erfaring). MS musa kan ligne litt på den Logitech saken, MousMan tror jeg den heter. Er ikke sikker, den som kommer standard med Dell maskiner ..

 

MS Intelli Explorer v3 + fUnc 1030 = born to frag =)

Lenke til kommentar

har ikke sett noenting om v4

 

forøvrig stiller jeg meg bak dessident.. har selv hatt boomslang 2000, logitech dual optical, og intellimouse explorer v1 og v3.

 

bs2000: grei innmat, men dårlig kvalitet og elendig utforming på skallet. vond å holde i over lengre tid.

 

dual optical: veldig bra innmat, gode føtter, men alt for liten, bare 4 knapper, og driverne til XP er helt på trynet.

 

intellimouse 1/3: fantastisk god å holde i, følger formen til en avslappet hånd helt perfekt. 5 knapper, ingen skipping i spill, solide drivere.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jeg tror boomslang musa bare passer til noen få personer.. jeg har hatt den i snart to år, er det vel, og jeg er så fornøyd at jeg kunne ikke tenke meg noen annen mus. har blitt vant med den på ganske høy følsomhet nå, så da er den perfekt (BS 2000, 9 på sensitivity).

Lenke til kommentar

Jeg hadde boomslang 2000, men har nå godt over til intellimouse 3.0 og er mye mer fornøyd med microsoft muse enn razern.

 

Vil ikke anbaefale razern fordi:

-ikke xp driver (på noen maskiner dobbeltklikker den hele tiden)

-dyr!

-ikke optisk (må renses ofte)

-intellimouse er tilnærmet like smooth, rask osv

-musekula henger noen ganger igjen pga lav friksjon fra hjulet inni

-hardt scroll hjul

-knappen kan bli ødelag så de blir harde å trykke ned

 

Hvis du kjøper intellimouse kan du lett oppgradere til nye versioner som kommer, da er du allerede vant til den formen og jeg tror microsoft og loghitech kommer til å stadig komme ut med forbedrede versioner av musene sine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...