cheeplix Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Er det ikke sånn at du må skrive developer 1 i konsollen for hver gang. Tror ikke at det funker ved å legge inn i snarveien...
xrs Skrevet 19. august 2004 Forfatter Skrevet 19. august 2004 (endret) jo, det funka for meg, bare skriv det i en egen .cfg fil. så skriver du execute ___.cfg i config.cfg eller userconfig.cfg forresten det funka ikke med reinstall eller noe av det tullet... men jeg fant ut at problemet forsvinner når du stiller ned på fps_max eller setter på fps_modem 1. Ulempen er jo at jeg ikke får den mengden fps som maskinen egentlig kan levere. Det virker som om maskinen lar spillet gå tregere etter hvert som fps'en stiger for at spillet skal kjøre stabilt. typisk at jeg har hukket av en eller annen instilling i windows... noen som har noe anelse? Endret 19. august 2004 av xrs
Denethor Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Det som kanskje har skjedd er at Vertical sync er på.. Trur at da er FPS'en maximum 60.. Tar min pc som eksempel: Skrivebord -> Properties -> Settings -> GeForce 4 Ti 4200 -> Open GL instillinger -> Vertical sync : Alltid av Slik har eg det på min pc, og er også naudsynt til å gjer dette for å få meir enn 60 fps..
xrs Skrevet 19. august 2004 Forfatter Skrevet 19. august 2004 Har spillt med vertical sync av leeeenge før problemene oppstod, men det kan jo være at det er akkurat vertical sync som fokker det til... *sjekke*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå