Asmodean Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Jeg skal snart kjøpe meg ny pc (dvs bygge selv) da jeg både er lei av alt bråket den gamle gir fra seg og ustabiliteten (hovedkortet er lynskada). Så jeg skal ut med full pakke, lyddempet kabinett fra LianLi og passive harddiskkjølere, ingen eller få kabinettvifter, stillegående psu og ny cpu/ram/hovedkort. Og skjermkort. Jeg har hørt at det finnes utgaver av de "nyere" skjermkortene som har passiv kjøling fra fabrikken og trenger dermed anbefalinger/valgmuligheter der. Hele vitsen med denne pc'en er at den skal kunne stå på uten at jeg får hodepine samt at jeg må skifte kjøleløsning etter 6 mnd fordi vifta er gåen. Det har skjedd et par ganger allerede og den nye varer sjelden lenge. Det trenger ikke være noe state-of-the-art skjermkort, men dugelig likevel. Sitter fra før med et ti4200 fra MSI, så en oppgradering fra dette er ønskelig. Har ikke egentlig noen formening om det skal bli ATI eller nVidia, så der får dere komme med forslag fra begge. AGP eller PCI Express? Hva bør man gå for? Lurer dere på noe? Takker på forhånd for all respons.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå